Zakres obowiązków:
- prowadzenie dokumentacji pojazdów,
- kompletowanie i kontrola dokumentacji dla partnerów zewnętrznych (zakłady ubezpieczeniowe i serwisy samochodowe),
- sporządzanie korespondencji i jej nadzór,
- sporządzanie raportów i zestawień,
- wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie do zarządzania flotą.
Oczekiwania:
- min. średnie wykształcenie,
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
- umiejętność dobrej organizacji pracy,
- dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
- mile widziana znajomość pakietu OpenOffice,
- lojalność i zaangażowanie w pracę,
- produktywność, konsekwencja w działaniu,
- wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- pełną wyzwań pracę nad ciekawymi projektami,
- pracę w dynamicznym zespole,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- możliwość zatrudnienia na atrakcyjnych warunkach.
Osoby zainteresowane prosimy o aplikację za pomocą poniższego linku:
CV prosimy nazywać swoim imieniem i nazwiskiem, gdyż przyspieszy to znacznie proces rekrutacji.
Dokumenty aplikacyjne prosimy o przesłanie z dodaniem klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacji Zgodnie z art. 23 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101, poz. 926 z 2002 r., z późn. zm.) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu prowadzenia procesów rekrutacji.
0 komentarze:
Prześlij komentarz