Miejsce pracy: Poznań
Zakres obowiązków:
- asystowanie przy wyliczaniu wynagrodzeń,
- monitorowanie stanu inwestycji,
- kontrola rekrutacji,
- układanie statystyk, zestawień i raportów (dzienne, okresowe)
- troska o przepływ informacji między działami/filiami.
Oczekiwania:
- umiejętność sprawnej organizacji pracy,
- doświadczenie na zbliżonym stanowisku,
- mile widziane doświadczenie w branży call center
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel),
- umiejętność pracy pod presją
- lojalność i zaangażowanie w pracę,
- umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
- produktywność, konsekwencja w działaniu,
- wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- pracę w młodym, dynamicznym zespole,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- możliwość zatrudnienia na atrakcyjnych warunkach.
Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie za pomocą poniższego linku:
CV prosimy nazywać swoim imieniem i nazwiskiem, gdyż przyspieszy to znacznie proces rekrutacji.
Dokumenty aplikacyjne prosimy o przesłanie z dodaniem klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacji Zgodnie z art. 23 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101, poz. 926 z 2002 r., z późn. zm.) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu prowadzenia procesów rekrutacji.
0 komentarze:
Prześlij komentarz