Miejsce pracy: Poznań
Obowiązki:
* umiejętność zarządzania rozbudowanym działem IT,
* koordynowanie prac działu IT w Centrali i filiach,
Oczekiwania:
* doświadczenia na zbliżonym stanowisku,
* umiejętności serwisowania komputerów i sprzętu biurowego,
* dobra znajomość systemów z rodziny Windows,
* dobra znajomość arkusza kalkulacyjnego (Excel/Calc),
* znajomość podstawowych zagadnień sieciowych, umiejętności konfiguracji sprzętu sieciowego,
* podstawowa znajomość systemu Linux,
Dodatkowe atuty:
* umiejętność pisania prostych programów lub skryptów (podstawowa znajomość PHP+JavaScript, Java,C#)
* umiejętność programowania w systemach Linux (bash),
* podstawowa znajomość technologii VoIP,
* znajomość CISCO IOS,
Dodatkowe informacje:
Praca w firmie, której główną część stanowi Call Center (telefonicznej obsługi klienta), korzystający z technologii VoIP. Polega na serwisowaniu sprzętu komputerowego i biurowego, a także konfiguracji i konserwacji firmowej sieci komputerowej. Ze względu na specyfikę praca wymaga ostrożności, a wszelkie awarie - szybkiego reagowania. Zakres obowiązków obejmuje również pracę z danymi: dostarczenie odpowiednich narzędzi do wymiany informacji między pracownikami i dbałość o to, aby nie miały do nich dostępu osoby niepowołane; przetwarzanie danych, tworzenie arkuszy statystycznych itp. Praca w elastycznych godzinach, za wyjątkiem awarii sieci; sporadyczne wykonywanie okresowej konserwacji w godzinach wieczornych (po godzinach pracy).
0 komentarze:
Prześlij komentarz