Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska:
- pozyskiwanie ofert
- umawianie spotkań w właścicielami lokali
- koordynowanie prac remontowych do czasu oddania lokalu do użytku
- dbanie o zaopatrzenie podległych lokalizacji, realizowanie zamówień
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie
- umiejętność samodzielnej organizacji czasu i miejsca pracy
- doświadczenie w kontaktach b2b
- umiejętność szybkiego podejmowania decyzji
- wielozadaniowość
- swoboda w poruszaniu się po Internecie
- wysoko rozwinięte zdolności negocjacyjne
- minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku
- łatwość nawiązywania kontaktów
Oferujemy:
- stabilną pracę
- możliwość rozwoju zawodowego i awansu
- niezbędne narzędzia pracy
Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie za pomocą poniższego linku:
CV prosimy nazywać swoim imieniem i nazwiskiem, gdyż przyspieszy to znacznie proces rekrutacji.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV załączeniem następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu prowadzenia procesów rekrutacji."
0 komentarze:
Prześlij komentarz